Poradite pri patku s PWM , respektive s navrhem RC filtru?

Marek Pavlů marekpavlu@mybox.cz
Sobota Červenec 24 15:56:13 CEST 2004

Zdravim,

A pak, ze ta x51 je nejaky zazrak  :-).

S pozdravem,
                        Marek Pavlu

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of Danhard
Sent: Saturday, July 24, 2004 2:46 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: Poradite pri patku s PWM , respektive s navrhem RC filtru?

ADuC84x nema symetrickou strukturu vystupu (jako vsechny odvary x51),
ten se nehodi primo pro prevod na analog, zaradte nejakou HCMOS logiku,
ta ma pri 5V napajeni cca 30R do zeme cca 50R do VCC,  muzete zaradit
nekolik vystupu paralene.
Na prevod DA je mozna vhodnejsi sigma-delta modulace, pak staci na
filtraci jednoducha dolni propust.

Danhard

Zdravim,

Ono to neni jen o tom filtru.
Docela nechutne se to chova, kdyz ten filtr budite z nekterych bran MCU,
ktere namaji shodnou velikost odporu pri sepnuti na Log.0 a Log.1.
Typicky v pripade vystupu otevreny kolektor a nezalezi na tom, ze je ten
odpor v kolektoru na cipu.
Vysledekm je, ze RC konstanty se lisi pri nabijeni a vybijeni a me to
delalo potize,
kdyz jsem chtel dosahnout vetsi presnosti.
Takze neni od veci si zjistit zapojeni tech vystupu v MCU a sehnat si
katalogove udaje o odporech v jednotlivyh stavech.
Ja jsem to nakonec resil extra spinacem(Maxim obvod) se zarucenym
odporem v obou vystupnich stavech.
A az teprve za nim ten filtr.
Ale na ten tu najdete lepsi odborniky, ja jsem jej navrhoval v
ElectronicWorkbench, takze jsem se dival co se tam deje.

Mimo to, pokud nechcete vrazet prachy za kvalitni vystupy(Maxim), tak v
kteremsi starem AR/PE byl clanek s levnou náhražkou s CMOS logikou a i
ten filtr tam jakysi byl popsany.

S pozdravem,
                        Marek Pavlu
---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0430-3, 23/07/2004
Testovano: 24.7.2004 15:56:12