Poradite pri patku s PWM , respektive s navrhem RC filtru?

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Sobota Červenec 24 02:24:25 CEST 2004

To bych docela rad, ale tim MCU je ADuC84x a i kdyz datasheet ma vice jak 100 stran tak udaj o tom jaky odpor ma vystup PWM v log 0/1 se clovek nedocte. Celkove mam dojem, ze informace o PWM v techto procesorech jsou vice nez strohe.

  ----- Original Message -----
  From: Marek Pavlů
  To: '[HWnews]'
  Sent: Friday, July 23, 2004 11:55 PM
  Subject: RE: Poradite pri patku s PWM , respektive s navrhem RC filtru?

  Zdravim,

  Ono to neni jen o tom filtru.

  Docela nechutne se to chova, kdyz ten filtr budite z nekterych bran MCU, ktere namaji shodnou velikost odporu pri sepnuti na Log.0 a Log.1.

  Typicky v pripade vystupu otevreny kolektor a nezalezi na tom, ze je ten odpor v kolektoru na cipu.

  Vysledekm je, ze RC konstanty se lisi pri nabijeni a vybijeni a me to delalo potize,

  kdyz jsem chtel dosahnout vetsi presnosti.

  Takze neni od veci si zjistit zapojeni tech vystupu v MCU a sehnat si katalogove udaje o odporech v jednotlivyh stavech.

  Ja jsem to nakonec resil extra spinacem(Maxim obvod) se zarucenym odporem v obou vystupnich stavech.

  A az teprve za nim ten filtr.

  Ale na ten tu najdete lepsi odborniky, ja jsem jej navrhoval v ElectronicWorkbench, takze jsem se dival co se tam deje.

  Mimo to, pokud nechcete vrazet prachy za kvalitni vystupy(Maxim), tak v kteremsi starem AR/PE byl clanek s levnou náhražkou s CMOS logikou a i ten filtr tam jakysi byl popsany.

  S pozdravem,

                          Marek Pavlu