Ceny (bolo: Re: MC34063)

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Červenec 23 23:08:30 CEST 2004

Daniel Valuch wrote:
> kupil som si nabijacku na nokia telefon (nejaky cinsky vyrobok) a
> nestihal som sa cudovat nad jej cenou :-)
> Je to auto nabijacka, obsahuje plosak, obvod MC34063A, 2 diody, tlmivku,
> kondenzator, velmi pekne plastove puzdro s poistkou (do autozapalovaca),
> toceny kabel k mobilu. Ked mi kamos, ktory ich dovaza povedal cenu som
> skoro spadol z noh - bolo to okolo 55Kc. To uz bola cena pre dealerov,
> to oni na tom este musia nieco zarabat. Stale tomu neverim :-)

Verte mi, ze je to jeste horsi. Vezmete si fakt, ze prepocet dolarove
ceny na ceskou pokud neco dovazite z asie je 1:100 (vcetne dph, clo=0,
primerena marze).

Tedy jestlize se neco tady prodava za stovku, stoji to v asii +/- jeden
dolac.

Takovy DVD prehravac, ktery se tady prodava za 1600, na taiwanu nestoji
ani tu dvacku dolaru (to je fakt). A to obsahuje licencovane dekodery,
kde v cene IC je i uz ten poplatek...

Takze si vemte co vsecko obsahuje, a dojdete i s cenama za 100k ks
daleko vys, nez za kolik se prodava i v te asii.

Proste nekteri vyrobci maji ceny, blizici se nule, a distributor, byt
dela i vetsi objem jako onen vyrobce, tyto ceny proste nema. To jsem si
nevycucal z prstu, to berte jako fakt.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list