OT cestina

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pátek Červenec 23 17:01:27 CEST 2004

M> Na flame kaslu pomerne z vysoka, ale tyhle zoufale pokusy o pocesteni
M> me vzdy vytaci. Kruci, proc si kdekdo mysli, ze tyhle klikyhaky jsou lepe citelne
M> nez prosty text bez vopicek ????????

Souhlas.

M> Za nejakych 20 let co se tyram s pocitaci je  pro mne cteni(psani) textu
M> bez diakritiky naprosto prirozene. Kdezto tohle klinove pismo musim
M> vzdy louskat :-))

Ve 21. stoleti by uz mohly OS i aplikace uznat existenci
diakritickych pismenek a nedelat problemy pri jejich zobrazovani. Psat
muzete klidne bez nich, ale domnivam se ze je nacase aby se pouzivani
standardni diakritiky nepovazovalo za prohresek proti netiquete.
Za standardni povazuji pro cestinu ISO8852-2 nebo Unicode.

Tomas