BUZ11 paralelne

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Červenec 23 16:32:18 CEST 2004

Jirka wrote:

> Ja bych na to sazel :-) Prave treba FETy kupuju prevazne ve VO a
> samozrejme (pochopitelne) se vzajemne cenove relace v podstate nelisi, i
> kdyz absolutni hodnoty ano. Jiste, muzeme donekonecna polemizovat o tom,
> ze "kdyz odebere x vagonu, tak mu daji y marzi", ale myslim, ze to je
> zcela zbytecne, stejne se cena asymptoticky bude blizit vyrobnim
> nakladum a niz nepujde (alespon ne za normalnich okolnosti). Proste a
> jednoduse: cim bytelnejsi, sofistikovanejsi a schopnejsi soucastka v
> dane rade, tim vyssi cena.

Lidi, je to sice OT jako hrom, ale když si srovnáte katalogové ceny
souc(ástek ne(jakého zar(ízení pro odbe(r 100.000 ks a kolik stojí kusovka
hotového zar(ízení, tak za tu uváde(nou cenu souc(tu všech souc(ástek máte
hotová zar(ízení dve( až tr(i i s dovozem z asie, clem a marží prodejce.

Mám takový peprný dojem, že výrobce c(ipu* živí jen distributor(i->menší
výrobci->hobbysti.

PS. je pátek a dlouho tu nebyl flame, že?
--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list