problem s ICD2

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červenec 23 15:44:31 CEST 2004

Na 4MHz mi chodi korektne a trapil jsem je dostatecne a to tolik kusu, ze by
to mozna dost dobre stacilo i statistickemu uradu :))). Nedovolil bych si je
pustit, pokud bych objevil nejakou chybu, tedy pracuji dobre.

Dale jsem je nekde na webu videl v profi vyrobku na 6MHz v dobe, kdy jeste
opravene jadro neexistovalo a predpokladam, ze si vyrobce dostatecne vyhral
s testovanim, ze si to muze dovolit (pokud mu samozrejme neco neuniklo).
Takze ty 4MHz muze byt klidne od Microchipu jen rana jejich totalni jistoty,
zvlaste po takovem prusvihu.

Ale pochopitelne jejich nasazeni je jen na Vas, urcite nemohu nest zadne
zaruky za Vasi volbu. Dnes je skoro o "usta" tohle nenapsat, tak jsem si
radeji dovolil tento alibismus :).

--
Jiri Bezstarosti