MC34063

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Červenec 23 14:29:10 CEST 2004

Tahle civka je vhodna tak max. do 300mA vyst. proudu.

Pouzivam podobnou, 220uH / 0.5R / 0,7A a tech 500mA je tak maximum.
Casovaci kond 470pF, snimaci R33.
Je zapotrebi nakratko zablokovat napajeni primo na obvodu, pri delsich
privodech kondu tam muzou byt vf oscilace.

Podle me zbytecne velka frekvence (k te civce), rozpinani uz probiha do
presycene civky.

Danhard