BUZ11 paralelne

recek.jiri@quick.cz recek.jiri@quick.cz
Pátek Červenec 23 14:15:48 CEST 2004

Uz je mi to jasny, vzpomnel jsem si, ze jsem zapojil dva MOSFETY paralelne v linearnim rezimu z psychologickeho duvodu.
Kdyz jsem kamosovi rekl, ze tam dam tranzistor na 80A, ktery vydrzi impulsně i 400A (IRL2203N), tak prohlasil, ze to teda chce mit na 800A, at tam dam tedy dva a nebo este lepe ctyry. Pritom vim, ze mu 40A staci a to jen na kratkou chvilku. Takze v tom zapojeni vubec nevadi, ze tam pracuje jen jeden tranzistor. Ale kdyz tam jsou dva, tak ten vyrobek ma dvojnasobnou prodejni cenu, coz se vyplati.

Jirka