BUZ11 paralelne

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červenec 23 13:35:02 CEST 2004

Tech nabijecek tu je asi 8 ks a zatim vsechny v pohode. Na tu diskuzi a ten
Vas mail si vzpominam - mel bych ho doma mit v archivu. Nicmene odpoledne si
jdu pro ten BUZ345 (prisroubuji ho nekam jinam kam se vejde) a bude tam
jeden, aby se nepraly. Vyrobce asi k tomu vedla ekonomicnost vyroby - dva
BUZ11 stoji asi 25Kc a BUZ345 stoji 80Kc.

RadekCX