Test2

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Červenec 23 13:22:41 CEST 2004

On Fri, 23 Jul 2004, AZe wrote:

> Presne tak. Tato moje adresa ale jinak funguje normalne, jen z HW ne. Na
> Seznamu jsem v nastaveni nic nenasel...

Tim jinak myslite pro normalni postu nebo take pro jine konference ?
Pokud by se Vam podarilo sehnat admina odesilaciho serveru (kde bezi
konference) mohl by Vam zjistit zda ty prispevky odchazeji a zda je
seznam akceptuje. Pak uz by to muselo byt na seznamu v nejakem globalnim
filtru.

Ja bych si zkusmo zridil ucet treba na atlasu a otestoval to tam. Kdyz to
pobezi je to tutove problem nejakeho filtru na seznam.cz .