BUZ11 paralelne

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Červenec 23 07:53:23 CEST 2004

Jestli je na něm opravdu 15V, tak se nedivím. FETy sice jdou spojovat
paralelně, ale nejlepší je to ve spínacím režimu, kdey je odpor definovaný.
Takhle stačí aby měly trochu rozdílné prahové napětí a jde to jen přes
jeden. Navíc mám dojem, že zatímco odpor v sepnutém stavu se s teplotou
zvyšuje, prahové napětí se snad snižuje.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Radek a Petra Vickovi" <rvicek@quick.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, July 22, 2004 11:31 PM
Subject: BUZ11 paralelne

Zdravim,

v nabijeci mi odesel jeden z dvojice paralelne zapojenych BUZ11. Uplne se
utavil. Vymenil jsem jej a ted se pro zmenu hreje druhy z dvojice. Je vubec
spravne radit natvrdo paralelne MOSFETY? Absolutne netusim proc odesel - 3A
pojistky vydrzely. BUZ je zapojen seriove s baterii a je jim regulovan proud
baterii. Maximalni hodnoty jsou proud 2A a cca 15V na tranzistoru. Coz je
30W a to by mel zvladnout dokonce i jeden BUZ (Ptot 75W).

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).