BUZ11 paralelne

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Červenec 23 07:09:36 CEST 2004

On Thu, 22 Jul 2004, Radek a Petra Vickovi wrote:

> Zdravim,
>
> v nabijeci mi odesel jeden z dvojice paralelne zapojenych BUZ11. Uplne se
> utavil. Vymenil jsem jej a ted se pro zmenu hreje druhy z dvojice. Je vubec
> spravne radit natvrdo paralelne MOSFETY? Absolutne netusim proc odesel - 3A

Obecne se uvadi ze ano kvuli poklesu kol. proudu pri zvyseni teploty,
jenze on zase se zvysujici se teplotou klesa Ugs respektive roste
citlivost na nej. Vzpominam si ze asi pred rokem na tohle tema tady bezela
debata a p. Bezstarosti dokonce udelal pokus ktery spis ukazal ze to
nejde.

Aby to fungovalo musi mit stejnou teplotu - mate je na stejnem chladici ?

> pojistky vydrzely. BUZ je zapojen seriove s baterii a je jim regulovan proud
> baterii. Maximalni hodnoty jsou proud 2A a cca 15V na tranzistoru. Coz je
> 30W a to by mel zvladnout dokonce i jeden BUZ (Ptot 75W).

To je vykon ktery snese protect skrz chip a pouzdro, ovsem za predpokladu
ze to stihnete uchladit a udrzite prijatelnou teplotu chipu . Vyzarit 30W
muze byt docela orisek na malem prostoru.