elektrina v panelaku

Václav Ovsík vaclav.ovsik@i.cz
Čtvrtek Červenec 22 14:01:18 CEST 2004

On Thu, Jul 22, 2004 at 01:20:12PM +0200, jirka7a@seznam.cz wrote:

> No pred 3 lety jsem byl panelkovem byte o ktery se snad pecovalo (byl
> druzstevni).
>
> Ovsem, kdyz jsem si zapojil lednicku, tak normalne hnedle v liste pod hodiny
> svitil u zasuvky spoj a to lednicka byla v druhe mistnosti. Svit byl videt
> pres listu, kdyz lednicka zapla. Prisel jsem na to snad v noci, ovsem i ve
> dne to bylo videt. Nekdy spoje pod srouby nedrzi, ... .
>
> Na to by preci mel nekdo prijit, kdyz by to radne kontroloval ?

Ja jsem taky v druzstevnim byte a docela to mysli s kontrolama vazne.
Kazdych 5 let musi elektrikar obejit zasuvky a dotahnout srouby.
Mame taky hlinikove rozvody a hlinik pod sroubem vymekne a spoj je
volny, takze je treba pravidelne dotahovat.

Kdyz jsem v detskem pokoji pripravoval parkety na prebrouseni, tak uz
jsem se rozhodl hlinik vytrhat a dat tam med. No byl to porod. Pod
parketama je nejaka struska z ocelarny nebo co, na to jsou hozeny nejaky
desky - neco mezi papirem drevotriskou a betonem a do toho jsou parkety
pribity, ale nevymekl jsem. :-)
Pekne jsem nechal kabel cely, nerozstrihaval, jenom oholil a protah
pruchozi zasuvkou...

Zbytek bytu jsem zatim odlozil...
--
Zito