elektrotechnicka schemata - software

xml025 xml025@senior.cz
Čtvrtek Červenec 22 11:02:03 CEST 2004

www.proficad.cz
Proficad - relativne levny, jednoduchy, ma ale mouchy, cena odpovida tomu,
co umi. Od verze 3 celkem pouzitelny, dobra tech. podpora
VYHODA - zkusebni verze funguje prakticky bez omezeni, tisk, ulozeni je
mozne, pouze netlist a rozpis soucastek je nefunkcni.

www.elmer.cz/schemata.html
SchemataCAD - nemam osobni zkusenost

www.oez.cz/czech/programy/sichr5_info.htm
Sichr5 - je to FREE - pouze silova (omezene) schemata, vypocet jisteni
apod., vhodny spise pro projektanty. Celkem dobry

Zdar
L. Mikes