USB interface BitScope

Jiri Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Čtvrtek Červenec 22 10:22:19 CEST 2004

Jo pasuje, jen ta sonda co jsem si od nich koupil mi prijde za tu cenu
dobra.
Je to HP do 100MHz s prepinatelnou delickou a cenou 32 dolaru. Jo jen jeste
jedno upozorneni Jestli si to budete od nich kupovat, tak pozor berte ceny v
Australskych dolarech, protoze sice Vam nabidnou kde co, ale nakonec je to
stejne prepocet AUS na koruny. Puvodne jsem chtel platit v Eurech, kde by mi
to prislo jeste asi o 1300 levneji, ale oni umi jen ty jejich dolace, coz je
asi 20 Kc.
Jiri Vojtek