SIM klon SW [Re: Kdo dovazi cipove karty Green2]

Vena Kovar vkovar@zlatestranky.cz
Čtvrtek Červenec 22 07:48:11 CEST 2004

> mate nekdo k dispozici soft pro ty PICky, co jsou v techhle kartach,
> ktery by umoznoval emulaci nekolika GSM SIM karet pro ucely
> klonovani?
>
> Ja vim, ze si ten kod kazdej z klonovacich frajirku jiste strezi
> peclive jak kyblicek na pisecku, ale tak nejak se mi nechce psat si
> to cele od nuly (to spis se na to podivat a trochu se v tom povrtat,
> to muze byt zabava), takze ma-li to nekdo z vas [rozumnych],
> nepodelil by se?

Ale houby, koukni sem

http://www.simemu.cjb.net/

a pocti si. Staci znat heslo do Googla a to heslo je SIMEMU. Pozor, Ten spanel, co to vymyslel, byl v holportu s nejakym obchodnikem, ktery si poridil domenu simemu.com . A nedavno se ti dva rozesli a obchodnik uz nema na svem webu zadny soft ke stazeni a nerozviji to. Na rozdil od toho spanelaka, ten na vyse zminene URL ma vsechno, co potrebuje clovek pro funkcni SIMku.

Nejdriv naprogramujes toho PICe, pak teprve tu EEPROMku. Je to do karet Silver,Green atd. Obe obsahuji PIC 16F876(7). Pokud ma clovek vyctene Ki a IMSI, tak je to trivialni.

Vena Kovar