Jak zmerit vnitrni odpor baterie ? - KAISE SK-7720

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Červenec 21 20:39:04 CEST 2004

> Prave jste mi usetril 3000,- kc. Dekuji. Az bude pristroj
> ozval bych se kvuli uprave za 50,- Kc.

Nemate zac. Zkuste se jeste mrknout i jinam, pripadne si overit jestli
skutecne plati tech 13.000 apod. (preci jen investici cca 10.000 je dobre si
promyslet) GM nejcasteji nebyva nejlevnejsi, mozna usetrite jeste vice, me
pouze bylo divne, ze jste GM neuvedl tak jsem se mrknul na jejich stranky.

Pavel

P.S. ja nebyl ten kdo tu popisoval tu upravu ale byl bych rad pokud ji autor
da do nejake publikovatelne podoby, aby to bud zde zvejernil nebo to
soukrome poslal i me, muze se to hodit, dik :-)