USB interface BitScope

Jiri Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Středa Červenec 21 17:41:15 CEST 2004

Muzete :))
Chlapci maji viditelne zkusenosti, takze jsem si to nechal poslat s
poznamkou Educational use only - coz i je i pravda a oni to vtipne poslali s
deklaraci ceny pro celniky 100 dolaru. Vzhledem k tomu, ze to bylo pred
vstupem do unie tak to slo bez cla. Cena za dopravu byla 25 dolacu, nebo tak
nejak. Platbu jsem provadel pres kreditni kartu - debetni neberou. DSO je
sice pouzitelne, ale nenalezl jsem treba moznost jak z nej obsluhovat wave
generator, ktery je uz do 300 integrovan. Co se programovani vlastni
aplikace  tyce, tak jsem budto extremne natvrdlej, nebo mi u Bitscope chybi
trosku lepsi dokumentace.

Jestli to budete objednavat,  prihral bych si polivcickua nechal si poslat
jeste jednu osc. sondu.

Jiri Vojtek