Mereni teploty pomoci PIC a napajeni

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Středa Červenec 21 17:11:34 CEST 2004

Dobry den.
Ceny jsou OK, jenze zrovna v pondeli jsem se tam ptal a uz mesic je
nemaji a nevi kdy prijdou (DS18S20). Docela pruda, protoze jsem ted
dokoncil vyvoj a potreboval bych jich alespon 7 :-((
Mohu se touto cestou zeptat, zda nekdo nevi, kde se daji koupit jinde?

No a kdyz uz jsem se tak rozjel :-) nemate (kdyz uz o tom pisete)
nahodou zdrojak pro PICe na komunikaci s vice cidly? Stahnul jsem si
specifikaci, studoval a studoval a porad ne a ne mi to zapalit :-(
Hlavni problem u me asi spociva v prijeti tolika bitu :-). Nejsem
zadny prebornik ve vyhodnocovani a pri identifikaci jednotlivych
dallasu nejak ztracim prehled. Jak rikam, nejhorsi je, zjistit kdo mi
vsechno visi na drate :-))

Diky Martin

Kubat Tomas wrote:

> a co bylo spatne na tom smt160-30 ?
> ten jsem chtel pouzit ja ?
> tomik.

Nic, pouze kdyz srovnam ceny v GME:

DS18S20            - 119 Kc
SMT160-30 (TO92)   -  75 Kc

...tak mi pro moje ucely vychazi lepe DS18S20. K te SMT160-30 musim
totiz pripocitat take cenu nejakeho MCU, ktery mi tu teplotu prevede.

Nesporna vyhoda DS18S20 je take v tom, ze jich na jednu 1-Wire sbernici
muzu 'nahazet' nekolik bez zmeny zapojeni a merit postupne vsemi.

Naopak, nevyhoda DS18S20 muze byt v tom, ze meri teplotu 750 ms. Tam kde
se teplota meni prilis rychle (coz neni pripad domaci automatizace) je
nepouzitelna.

Petr