USB interface BitScope

Snail Instruments snail@iol.cz
Středa Červenec 21 14:32:33 CEST 2004

1) Pokud vim, vetsina (ne-li vsechny) softy maji jakysi demo mod, kdy nepotrebuji k provozu hardware, ale vytahnou nejaky signal z klobouku. Me se pomerne libi DSO z www.bitscope.com. Chce to stahnout a vyzkouset.

3) SW byla vec, kterou zrejme australani podcenili, ale snad uz si to uvedomili a trochu napravili.

J. Hanzal