RE: Základy návrhu DPS

Jiří Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Úterý Červenec 20 10:53:51 CEST 2004

Panove jak tak koukam, celkem hezky se to rozjizdi :)
Vzhledem k tomu, ze o jedny take stojim a jsem v Praze jsem ochoten se
nabidnout jako alternativa.
Jen mi jde o to, jestli nekdo vite, zda ma ta skriptarna otevreno - za mych
dob melo VUT v Brne pres prazdniny zavreno. Nemate nekdo telefon, nebo tak
neco ?
S pozdravem Jiri Vojtek