Plasic kun

Rene Damek rene.damek@atlas.cz
Úterý Červenec 20 08:11:48 CEST 2004

Asi bych zkusil ztlouct nejaky truhlik s padacimi dvermi. Do toho
neco vonaveho (ryby, streva,..). V tom truhliku muzete mit
elektricke kreslo ovladane MCU, abychom se drzeli tematu
konference.

Jak tady nekdo radil brokovnici, na samote mozna, ale nekde ve
vsi by mohl byt problem. Taky ne kazdy ji ma. Malorazka nedela
tolik ramusu, ale zase se v noci nic moc.
O lidskych vlasech jsem take slysel, ale jestli to funguje a jak
dlouho nevim.

RD.

> Zdravim,
> na nasi chalupe neustale resime vyskyt kuny v pudnich
prostorach.Chtel bych