Plasic kun

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červenec 20 07:32:26 CEST 2004

:-(( To pomuze tak na 14dnu - a treba v mem pripade by to byla opravdu velka
obet. :-)

Ja mam take rad zviratka, ale co je moc to je moc. Ono treba posranou
verandu zametete, ale kdyz Vam padaji na hlavu stropem blechy (oni padaji
jenom kdyz prijedete maj senzor na CO2 a infra), cervy a ze vlastne ten
bordel vsechen dychate tak uz to hranici s koledovanim o nejakou peknou
nemoc - treba me namatkou napadaji chlamydie. To je ta horsi vec. V lepsim
pripade dopadnete treba jako muj kolega kteremu zatahla kuna do podbiti
podkrovi celou slepici, ktera se tam pak uspesne rozkladala cele leto -
skoncilo to tim ze se muselo rozebrat pulka strechy.

Jak rikam - pokud chodi pravidelne tak brokovnici a pockat.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.