Konfigurace FPGA

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Červenec 20 00:27:41 CEST 2004

Ano funguje to. Na jednoduche vyzkouseni staci vytahnout  4 draty z Print
portu, aby se to chovalo jako JTAG programator CPLD, pouzivm to na rozhejbani
FPGA, nez se napise obsluha zarizeni do MCU.
TMS,TDI,TCK,TDO - /PROGRAM, DIN, CCLK, DONE
Rozchodte si nejdriv toto, a pak badejte nad tim, proc vam to nejde z toho MCU
:o)

Danhard
--------------------
Dobry den
chtel jsem se zeptat jestli nekdo uspesne rozchodil konfiguraci
FPGA Xilinx napr. Spartan 2 pres Slave Serial za pomoci nejakeho
mikrokontroleru. Pokud ano jestli by se byl ochoten podelit o
informace nebo zverejnit kod. Podle xapp502 to vypada jedoduse.
Ale zatim muzu jenom rict, ze mi reaguje na to ze dam Program do
nuly pak do jednicky na cez mi FPGA odpovi INITem (ten jde do
nuly a pak do jednicky). Pak zacinam tlacit data, ale po vyslani
vsech bitu se s DONE nic nedeje. Jenom by mne zajimalo jestli
opravdu staci na naprogramovani Spartan2 staci to co je v
xapp502. S pozdravem Milan Malich