BIOS - Vyriesene

Jaroslav Drzik jdrzik@host.sk
Pondělí Červenec 19 17:41:44 CEST 2004

Zdravim,

Tak sa mi to podarilo uspesne vyriesit.
Tie XPcka fakt asi odpisali BIOS, lebo po jeho obnove vsetko slape
ako ma.

Keby niekoho zaujmalo ako sa musi obnovit Phoenix BIOS 4.0,tu je popis
[vysledok celodenneho patrania po internete]:

- je potrebne zohnat specialny boot disk : crisis recovery disk
  [disk obsahuje specialny boot kod ktory natiahne len flashovaci
  program]. [Compaq ho standardne neposkytuje musel som hladat inde]
  V mojom pripade som potreboval novsiu verziu ktora podporuje
  novy format biosu .wph a phlash16.exe. Je potrebne od vyrobcu zohnat
  subor s biosom a prementovat ho na bios.wph, tento sa nakopiruje do
  adresaru s kde sa rozbalil crisdisk.zip. Disk sa da zohnat na [link
  1]

- vytvorit disketu spustenim wincris.exe alebo crisdisk.bat

- je potrebne si vytvorit update key na paralelny alebo
  seriovy port [neviem na 100% ci je potrebny, ale ja som ho spravil podla
  [link 2] ]

- pripojit kluc, vlozit disketu a zapnut system
- ked prestane citat z diskety a zapipa, vytiahnut disketu a vypnut

Teraz by uz mal byt BIOS obnoveny.

link1 - http://www.accelertech.com/spec/crisdisk.zip
link2 - http://www.jumptec.de/SW_DB/DOWNLOAD/BS16/Phlash_EC_E111.pdf

S pozdravom,