Displej 4x40

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pondělí Červenec 19 16:59:55 CEST 2004

At 15:56 19.7.2004 +0200, Pavel Poucha wrote:
>Dobry den,
>
>nemate prosim nekdo v zasobe 1-4 ks podsvetleneho displeje 4x40 ? Nejlepe
>typ MC4004A-SYL, nebo ekvivalent se shodne zapojenym konektorem. Hned bychom
>odkoupili. (Koala, Elatec, Ryston i GM maji dlouhy termin)

Ja minuly tyden koupil v GM displej ATM4004A za cca. 960,- s podsvicenim a
menicem na -5V na desce (nejspis teda bude umet nizke teploty) Ale bacha na
to, ma nestandartne zapojene vyvody, datasheet jsem nesehnal. Ale podarilo
se mi to zreverzovat a displej uz bezi. Pokud byste se rozhodnul pro tehle
displej (a pokud ho taky jeste maji) tak vam muzu poslat zapojeni...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz