PIC16F877

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Červenec 19 12:28:08 CEST 2004

Nemuze to byt tim, ze se pouzije programovani se 13V na Vpp (/MCLR) a nemas
vyvod PGM (RB3) behem programovani v zemi ? Klidne staci pres odpor radove
nejake to kilo.

BTW, obcas se objevi kousek PICu, ktery je necim vyprogramovany a ne a ne ho
smazat. Pomohlo celou FLASH pretahnout nulama, pak vyprogramovat CP a pak
teprve smazat (treba i nekolik pokusu). Pak uz se chovaly i takove kousky
korektne. Ale proc a co z toho pomohlo konkretne cemu, to slouzit nemohu :).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: MK [mailto:info@mcu.cz]
Sent: Monday, July 19, 2004 10:00 AM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: PIC16F877

Mam dotaz na zkusenejsi s PICi.
Donesl jsem si z GMka 20ks PIC16F877-20/P (0342075)
a nejsem schopen jediny rozbehat s ICD2 (naprogramovat, pripadne debugovat)
V ICD2 chyba 100% neni, s jinymi typy beha naprosto bezproblemove, dokonce
i s PIC16F877-20/P (0342075) koupenymi pred cca dvema tydny.
Testnul jsem to pod tremi ruznymi verzemi MPLABu, s sesti ruznymi klony ICD2
a v originalnim ICD2 od Microchipu. Ani jeden neni funkcni.

Jiny programator na PICi nemam a popravde se mi ani zadny nechce bastlit
:-)))

Tak nevim, vypustil Microchip vadnou sarzi, nebo je sprasil nejaky expert v
GMku.

Mate nekdo nejaky napad co s tim ???
Tedy krome reklamace, ta me uz napadla :-))))

S pozdravem
MK