Supermagnety

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Červenec 19 10:36:29 CEST 2004

>BTW: Je mi ale jasne, ze v CERNu by takovehle magnety nepouzili ani na
>nastenku ;-)

:-)))))))))))) tak som to nemyslel. Islo mi skor o to aby som vedel aky
maju remanetny magnetizmus. Normalne sa permanentne magnety dodavaju
nezmagnetizovane a zmagnetizuju sa az na mieste pouzitia vhodnou
aparaturou na pozadovanu hodnotu indukcie.
Obcas sa vyskytne potreba jednosmernej predmagnetizacie feritov, a tam
sa pouzivaju prave taketo male magnety, takze je dobre vediet kde sa to
da kupit :-) Kolko je v nejakej znamej mene 1zl? :-)
balu