Zvuk z mikrofonu

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Pondělí Červenec 19 09:53:11 CEST 2004

Dobry den,
ja bych to resil tak, ze bych si poridil zvukovku jako SB Live!, Audigy apod., tam jsou efekty hardwarove (EAX), je jich tam hodne, a jsou moc pekny. Navic muzete na kazdou linku nastavit jine efekty, (takze si pustite wav a efekty budou jen na mic), nedavno jsem si s tim jentak hral, kdyz uz sem za to zaplatil :o). Urcite by to bylo jednodussi v pouziti nez program. Je to HW takze nezatezuje PC a jakmile nabehne system, zinicializuje se toto nastaveni a uz jen zapnete mic...

s pozdravem Hroch