RE: protizlodìjské opatøení

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Neděle Červenec 18 20:26:54 CEST 2004

> Absolutně nechápu logiku toho zákonu, kdy ještě musím zloděje
> odškodnit. Ten
> zloděj tam neměl co dělat, klidně ať chcípne, když se mu zachtělo krást.
> Humus. :-/
>
> Čest práci a rukám klid!

Vzdyt vsichni vime, ze u nas se posuzuje nejen litera, ale i duch zakonu.
No, a ten rika, ze kazdy na pravo zit co nejsnadneji. A vy mu to snadne ziti
svymi ochrannymi opratrenimi vlastne ztezujete, ze, ehm...
Nedej boze, aby pachatel mel navic jeste tmavou plet - to by jste mel na
krku taky rasisticky utok, vzdyt ta mlha je bila ... :-))

Ale vazne, pred instalaci jakehokoli automatickeho obranneho zarizeni by to
chtelo velmi, velmi fundovanou konzultaci s pravnikem. Jinak problemy, ktere
vam vzniknou, mnohonasobne prevysi skody. A to mluvim jen o problemech tzv.
oficialnich, nikoli o odvete neuspesneho zlodeje. A navic, pojistovna vam
pochopitelne okamzite zarazi plneni.
--
Rt

---