RE: protizlodìjské opatøení

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Neděle Červenec 18 17:03:32 CEST 2004

Tahle debata tu sla tak pred dvema roky, a jestli se dobre pamatuji, kdosi t
u uvadel priklad "dobre dimenzovaneho" alarmu, pouziteho v aute. Zlodej dost
al infarkt, skoncil v invalidnim duchodu a poskozeny mu platil rentu.
Tehdy jsem se smal, ale kdyz mi podobne story nezavisle na sobe vypravelo ne
kolik advokatu, do smichu mi uz moc nebylo...
Zrovna to zadymovani prostor urcite zpusobi plany vyjezd hasicu a rozhodne n
emalou nahradu skody. Pochybuji, ze by ji zlodej zaplatil. A pokud zlodej, p
ripadne policista (obcas v jedne osobe :-)) dostane jeste astmaticky zachvat
Rt