HTML

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Neděle Červenec 18 11:18:36 CEST 2004

Ja vidim ve zdrojaku zpravu s content-type "multipart/mixed", coz odpovida
posilani obou verzi, a vidim jenom verzi "text/plain", z cehoz odvozuji,
ze varianta "text/html" je zahozena na listserveru.

Je mozne, ze lidi co od nich do konference projde HTML maji nastavene
HTML-only (nikoliv obe verze), anebo jejich klient pouziva nejaky
obskurni MIME dialekt, kteremu listserver nerozumi.

Daląí informace o konferenci Hw-list