Jak na ICD2

MK info@mcu.cz
Sobota Červenec 17 17:39:27 CEST 2004

>    Chtěla bych se tedy zeptat, stavěl to již někdo ? Mám se připravit
>na nějaké chuťovky ? A také, jaký kabel se používá mezi ICD2 a počítačem
>? To se mi v návodu nepodařilo najít.

No rekl bych, ze par lidi si to uz postavilo :-))))

Od publikovane verze jsem odeslal do dneska
- 46 kitu
- 32 kompletne osazenych modulu

Nasobic napeti s MAX232 je pomerne mekky a pri programovani  Vpp klesa, proto
byl design prepracovan na novou verzi.

od nove verze (se spinanym zdrojem pro Vpp a jinak delanymi spinaci Vpp a Vcc
- 27 kitu
- 25 kompletne osazenych modulu

Zatim tri reklamace:
1x studenak
1x necitelne CD
1x problem s instalaci na W2000, po preinstalovani na jina wokna vse behalo

Co se tyce kabelu, je to pomerne snadno dohledatelne ze schematu
jedna se o primy kabel DSUB9F - DSUB9M

Zhruba dalsich  300 lidi po celem svete si to postavilo jen podle schematu
Alespon tolik dotazu z ruznych emailu mi doslo :-))

Na bazi piblikovaneho designu je mozne nalezt nejmene tri lidi, kteri
to same v blede modrem prodavaji :-)))))

S pozdravem
MK