Jak to delaji??

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Červenec 17 00:53:46 CEST 2004

Jan Kuba wrote:
> A ted to prijde: Pri jedne pisni si zpevacka vlezla asi 1 metr pred
> reproduktorovy sloup - a vesele zpivala! No proste malem do tech boxu vlezla
> a nic!
> Zadna vazba, zadny piskani NIC! A ze to bylo pekne vosoleny. Ja pokud nekde
> neco nahodou ozvucuju, vzdycky mi to chyta zpetnou i pri malych
> hlasitostech!
> V nejlepsim pripade mi lidi nadavaj, v nejhorsim odejdou stredy, nebo
> vejsky!
> Dokonce i mikrofon co mam pripojenej k PC je od bedynek daleko dal nez na
> [...]

1. Posouva se mirne kmitocet (frequency shifting). TIm padem ikdyz mike
sejme sam sebe se zpozdenim, ihned ujede mimo vazebny kmitocet, cimz
dojde k zaniku vazby.

2. u jednodussich se pouzivaji self-tuned notch filtry

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list