Jak to delaji??

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Červenec 16 20:23:12 CEST 2004

ne ne - tohle bylo nabeton zpivane, pokud mas nejaky ten koncert za sebou ,
uz to dobre poznas, zvlast pokud jsi v prednich radach uprostred - mimika
obliceje presne sedi, je slyset "zbytkovy" hlas zpevaka....
----- Original Message -----
From: Saša 'Viky' Svobodová <viky@zdravotnici.cz>
To: [HWnews] <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Friday, July 16, 2004 8:12 PM
Subject: Re: Jak to delaji??

Zdravíčko,

    já teda po zpěvačkách nekoukám O:-)  ale mám pocit že na koncertech
se stejně s tím mikrofonem jenom machruje a jede se čistě na play-back.
Jenom při povídání mezi písničkami se to zapne, ale to už zase hezky
stojí za reproduktory. To asi bude to tajemství dokonalého mikrofonu a
aparatury co nezná zpětnou vazbu. No a nebo je tam super DSP a to se
sesakra činí :-)

    Ale spíše bude platit to první. Když se "zpívá" tak to jede z CDčka ....

Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz
              http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: viky@zdravotnici.cz