Jak to delaji??

Jan Kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Červenec 16 20:09:29 CEST 2004

Byl jsem nedavno na koncerte Very Martinové . Krom hezky zpevacky samo cucim
po kabelech bedynkach atd.
Snad vsicchni zpevaci uz dneska pouzivaj mikroporty a bezdratovy
mikrofony... Nekde u NFPA lezi prijimac, z nehoz couhaj vetsinou dve
prutovky.
A ted to prijde: Pri jedne pisni si zpevacka vlezla asi 1 metr pred
reproduktorovy sloup - a vesele zpivala! No proste malem do tech boxu vlezla
a nic!
Zadna vazba, zadny piskani NIC! A ze to bylo pekne vosoleny. Ja pokud nekde
neco nahodou ozvucuju, vzdycky mi to chyta zpetnou i pri malych
hlasitostech!
V nejlepsim pripade mi lidi nadavaj, v nejhorsim odejdou stredy, nebo
vejsky!
Dokonce i mikrofon co mam pripojenej k PC je od bedynek daleko dal nez na
tom koncerte ( 2-3 metry a hlasitost repro minimalni) a kazdou chvili mi to
zapisti.
Rad bych vedel, jak to ti profici delaji...