kniha "Tajemství radiotechnického pátrače TAMARA"

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Červenec 16 09:24:51 CEST 2004

jj, uz sa na tom pracuje. Vzhladom na to, ze nikde inde tu knihu nemaju,
zavolam tam a zistim co sa da robit. Vzhladom na to, ze sa neda platit
kartou musim aj tak zaplatit medzinarodny bankovy prevod, ktory stoji
tolko co ta kniha. Pekni uzernici su to...
V kazdom pripade dakujem za napady, nejak to skusim vyriesit,
balu