Znaky pro graficky LCD Display

Martin mmz@zoznam.sk
Pátek Červenec 16 08:09:50 CEST 2004

>Jak s tim zachazis? Mas  v ramce mapu displaye, kterou pak
>do nej "natahnes", nebo je lepsi udelat lokalni zmenu v te ktere
>bance ( mluvim o radici ks108).

V podstate je to jedno, ked chces vypis na lubovolnu poziciu (v
lubovolnej  velkosti), musis
aj tak maskovat povodne data, aby si si nepremazal okolite riadky. Ci
budes vycitavat RAM
displeja alebo internu  je to zajedno a rychlost sa vykompenzuje mensim
objemom dat.
Navyse aj maly displej 32x122 pix zabera cca 500B, co je pre male mcu
celkom dost.
Ja modifikujem priamo displej.

>Kdyz by pak pismena zasahovala
>pres vice bank byl by v tom trochu chaos, ale dejme tomu.

Treba napisat univerzalnu funkciu pre vypis jedneho znaku  (typu putch)
a v nej osetrit vsetky
tieto drobnosti (ked ma displej viac radicov, treba este prepinat CS :-)
 Je to sice pracne, bez toho
by bolo asi lepsie zostat pri textovom...