Procesorova dem....STOP IT

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Červenec 15 15:44:59 CEST 2004

On Thu, 15 Jul 2004 jiri@bezstarosti.cz wrote:

> Fakt Vam nikomu nedochazi, jaka je to kravina ?
>
> Rok budete platit programatora pro napsani pekne aplikace (i tak dlouho muze
> poradny vyvoj spickove veci trvat), vysolite za to meloun a ve vysledku date
> zdrojaky zdarma, aby si to nekdo mohl okopirovat :))). Fakt Vas nikoho
> nenapadne, ze prace lidi schopnych psat dobry soft neni zadarmo a je dokonce
> dost draha ?

Ale no tak. On prece pise "obsah mcu" a to prece neni zdrojak !?
Mimochodem firmware se bezne zverejnuje - vetsina slusnych firem
je dava verejne k dispozici, obvykle pod "tech. support -> firmware
upgrade" a takovy firmware do switche je docela dost programatorske
prace. Zrejme netusi jaka je to kravina.

Pri tom plagiatorstvi software neni ani tak podstatne obshlehnout
vlastni kod, ale vetsinou jsou nejdulezitejsi znalosti ktere vyrobce
nasbiral pri vyvoji o tom 'jak to ma fungovat a co to ma delat'.
Ty ale neutaji tim ze nezverejni kod, staci kdyz si plagiator jeho
zarizeni koupi a vidi co vsechno musi implementovat a jak, aby
byl konkurence schopny.