Kompletni (temer) navod k Positive 20

Jan Matejka matejka@cat.cz
Čtvrtek Červenec 15 14:33:01 CEST 2004

> "Raise  the  temperature  slowly  to  70°C  maximum...."
>
> To Vam nestaci? Potrebujte "americkou" vetu typu "desku pri suseni
> nesmite zapalovat, ohrivat autogenem ani v kovarske vyhni"?

Ale staci, snad jen ze bych spis uvital neco jako:
"prilis rychly narust teploty vyssi nez X stupnu za minutu muze narusit
homogenitu vrstvy"
nebo "vrsva snese max teplotu X stupnu pri jejim prekroceni ztraci
citlivost na svetlo"

Tak jak je to napsane na webove strance (original papirovy podklad pro
preklad jsem nevidel) to vypada, ze duvodem proc se nesmi telota zvysit
nad 70°C je to, ze by se mohly pokazit elektronicke komponenty.
Takze jestli maji vejce tak koupim 10 klobas :-)

Jan Matejka