Kompletni (temer) navod k Positive 20

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Červenec 15 14:23:02 CEST 2004

Martin Šátek napsal(a):

> Nazdar
> Můžete mě říct o kolik je tahle "ruční"  výroba DPS levnější než u firmy.
> Např. v Brně u Bučka stojí výroba jednostr. desky 1dm 60,- ale při větším
> objemu cena dost klesá.
> Jedinou výhodu vidím zatím v čase, nemusí se čekat na DPS.

Ano a _presne o to_ treba u me jde. Servis potrebuje veci "just in
time", v nekolika malo kusech a zarucene bez potizi + moznost operativne
upravovat, pokud se neco nepovede apod. Pochopitelne ze pokud pujde o
seriovou vyrobu neceho, na co je dost casu, nebo o high-tech desky
apod., tak zvolim profesionalniho vyrobce DPS.

--
Jirka