Kompletni (temer) navod k Positive 20

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Červenec 15 12:49:17 CEST 2004

Pridavam i svuj dik (za preklad i uverejneni), mozna mit tento navod k
dispozici kdyz jsem zacinal tak bych neco malo materialu usetril...

Cesky preklad od distributora (kdo to je? GM?), ktery mam k dispozici je
opravdu jen jako obsah originalu. Ja jsem se v nem napriklad nikde nedocetl
toto varovani "UPOZORNĚNÍ TEPLOTA SUŠENÍ PŘESAHUJÍCÍ 70 C je schopna
poškodit desku"...

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Jiří Vojtek
Sent: Thursday, July 15, 2004 10:51 AM
To: HWII
Subject: Kompletni (temer) navod k Positive 20

Zdravim vsechny,
tak jak jsem slibil posilam preklad (sice muj, ale snad jsem zachoval
puvodni myslenku) originalniho navodu pro POSITIVE 20.
Myslim, ze je tam odpoved na vsechny nase otazky. Opravdu obdivuju schopnost
ceskeho distributora stahnou dvoustrankovy popis do cca 10 vet :) Prelozil
jsem vse jak to tam lezelo akorat jsem vynechal ty nejhorsi reklamni keci -
nekolik radku.
Vse je v priloze (omluvam se za ni) a je to zazipovany RTF
Zdravim Jiri Vojtek