Procesorova demence

Marek Pavlů marekpavlu@mybox.cz
Čtvrtek Červenec 15 11:03:00 CEST 2004

Zdravim,

Ja mam sice procesory rad, velice rad, tak at se na mne nestrhne dav
:)))..
Ale kdyz je presnost na delku autobusu, co takhle pouzit kapacitni
nasobic??? Kdysi jsem to zkousel s 555 a udelal jsem s tim cas cca 2-3
hodiny. Nebylo to maximum, ale pozadavek... Kapacita se nasobila betou
tranzistoru...
Jen uz nevim, jak to bylo, ale okopcil jsem to z nejakeho AR nebo PE :).
Nazev byl tusim "Spinac pro dlouhe casy s 555" a znamemu to funguje
dodnes, cca 3 nebo 4 roky...

S pozdravem,
                        Marek Pavlu