Procesorova dem....STOP IT

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Červenec 15 02:12:12 CEST 2004

> Ale copak? Co ten porazenecky ton?
>
> I jednotlivec toho dokaze *hodne*, pokud se octne ve spravnou dobu na
> spravnem miste se spravnymi lidmi a spravnymi informacemi. Zrovna ted jsem
> docetl knihu o historii moderni kryptografie. Nepatrna hrstka lidi dost
> zasadne preorala paradigmata zabezpeceni digitalnich dat. Pro priklad:
> Rivest, Shamir, Adleman; Whit Diffie, Marty Hellman; Phil Zimmerman.
> Z nekryptograficke oblasti: Linus Torvalds.
>
> A predpokladam ze by se daly najit stovky dalsich, v rozmanitych oborech.
> Tyhle si pamatuju zpameti a po dlouhem dni.

Sorry, ale na boj za lesi svet tu jsou jini. Mne celkem staci me zabomysi valky s blbosti
na mensim dvorku nez je svet. Fakt me nijak zvlast nezajima, jestli si prave ted nekde nejaky
servisak rve zbytky vlasu protoze mu tam nejaky svinsky konstrukter naschval vrazil misto
hromady smeti jedno CPU. Mne momentalne nervuje tydeni skluz v dodavce DPS, kratici
se terminy a podobne prizemnosti :-)))

S pozdravem
MK

PS: vsechny postavy jsou smyslene a podobnost s zijicimi osobami je ciste nahodna :-)