FM Prijimace a KE 2004/4

Jan Matejka matejka@cat.cz
Středa Červenec 14 20:42:13 CEST 2004

> Chtel bych si k procesoru pridat nejake FM radio trosku lepsi
> kvality. Jo kdyz by to bylo ALL band receiver pro nejake
> daleke vysilace, tak by to bylo super.
>
> Asi zkusím realizovat:
> http://hem.passagen.se/communication/pic/mix6re2.gif
> Doufám, že na to seženu součástky. Pokud víte někdo o něčem
> lepším, tak sem s tím.

No moc do VF nevidim, ale to zapojeni se mi nelibi. Pokud Vam jde o
poslech
rozhlasu, tak to je k nicemu vzhledem k uzkemu pasmu mezifrekvecniho
filtru prijimace. Rozhlas pouziva mnohem vetsi modulacni zvih, nez je
schopen prijimac zpracovat.Zapojeni je vhodne pro poslech hovoru sluzeb
(snad policie,sanitky atd).
Vstupni dil ma jediny vstupni filtr, ktery je navic pevně naladěny. Pro
rozsah přeladení 60-160 MHz a první mezifrekvenci 21.4 Mhz tedy nemuže
sloužit k potlačení zrcadlových kmitočtů, které budou prakticky
nepotlačené.
Jan Matějka