FM Prijimace a KE 2004/4

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Červenec 14 18:57:25 CEST 2004

Jan Kuba wrote:
> Dnes se do spickovych tuneru na vstupy davaji vykonove V-MOS, je to
> intermodulacne a sumove lepsi, nez FET. Na 1 MF uz doslo take DSP - takze uz
> je to spise computer...nez receiver. (jsem zvedav, kdy DSP procesory budou
> zpracovavat signal rovnou z anteny! Hi)

uz zpracovavaji, pred par lety nekdo mel AD prevodniky, ktere prevadely
rovnou GSM900, stacilo pred nej dat jen nejaky filtr. Fungovalo to na
principu aliasingu. A pak sup s tim do DSP, urcene to bylo pro BTSky.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!