FM Prijimace a KE 2004/4

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Červenec 14 17:57:55 CEST 2004

Jasně - nedávno jsem si takový vstup pro 144MHz zkoušel spočítat. Vyšlo mi,
že při použití výkonového HEMTu (GES) a směšovače AD831 bych mohl dosáhnou
šumového čísla okolo 1dB a vstupního IP3 okolo +3dBm. To by bylo rádio :-))
Ale ten původní dotazovatel měl na mysli vstup běžného FM rozhlasového
přijímače. Alespoň jsem to tak pochopil. Tam použití takových technologií
nemá smysl. Pokud bych to chtěl mít super nacpal bych na vstup dvoubázový
GasFet např. CF300, CF400 apod. Dávat tam něco lepšího je podle mého názoru
plýtvání.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Jan Kuba [mailto:jan.kuba@seznam.cz]
Subject: Re: FM Prijimace a KE 2004/4

Dnes se do spickovych tuneru na vstupy davaji vykonove V-MOS, je to
intermodulacne a sumove lepsi, nez FET. Na 1 MF uz doslo take DSP - takze uz
je to spise computer...nez receiver. (jsem zvedav, kdy DSP procesory budou
zpracovavat signal rovnou z anteny! Hi) Pravdou je, ze dnes stavet FM radio
je nesmysl.

Skalni hifisti poslouchaji FM radia ze satelitu /CZECHLINK/