Procesorova demence

hw hw@prelude.cz
Středa Červenec 14 16:12:44 CEST 2004

Tohle mi pripomina, kdyz jsem na prumce mel v ramci nejake ctvrtletni
kontrolni prace kdysi realizovat nejakou funkci - s tim, ze vyucujici mlcky
predpokladal pouziti tradicnich TTL hradel a Karnaughovy mapy. Docela ho
vyvedlo z konceptu moje reseni, spocivajici prave v 74188 se spravne
propalenymi propojkami, ale vyucujici byl frajer a vzal to...

Pavel

On Wed, 14 Jul 2004 11:59:01 +0200, Kotlaba Jaroslav Ing. wrote