Procesorova dem....STOP IT

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Středa Červenec 14 15:54:52 CEST 2004

Kdyz Vam prestanou vyrabet nejaky integrovany obvod nebo specialni
tranzistor take si jej na kolene nevyrobite. Kazdy integrovany obvod je
nositelem nejake funkcnosti a i obycejne hradlo ma nejakou SW funkcnost -
chapu, ze jste schopen napriklad jiz nedostupnou soucastku nahradit treba
kombinaci nekolika novych, ktere se budou tvarit jako puvodni, ale kdyz
pripustite ze i maly MCU muze mit vlastnost i desitek klasickych IO + dalsi
bizuterie kolem tak take budete zvazovat zda vymenit deset IO nebo doporucit
zakaznikovi si to radeji koupit nove.

Ale uz nechci zdrzovat - asi zrovna jdete odpajet nejakou baterii IO,T,D,C a

RadekCX

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0429-0, 12.07.2004
Testovano: 14.7.2004 15:54:52