Procesorova demence

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Středa Červenec 14 15:00:17 CEST 2004

nazdar milane. ja jsem tu snad napsal neco jako ze jsem mistr sveta ?
:-))) to jsem nikdy netvrdil. vsimni si zvyraznenych mist dole ;-) Tim,
ze jsem zverejnil, ze jsem tam delal 2 roky, urcite nikoho nepresvedcim,
ze jsem mistr sveta :-)))))))))
Nejvetsi sranda a paradox je, ze naopak z cele predchozi 2denni diskuze
jsem az do tve reakce mel pocit, ze jsem spis za dementa nez za machra

BTW: Milan ten machr je ;-) A to myslim smrtelne vazne !!!

No nic, asi na toho milana dam a utecu z prace na to pivo :-))) uz jsem
z sebe dostatecne udelal debila, myslim ze jsem prekrocil denni davku :-)

S pozdravem

O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz